Po prostu spacer :)

Witajcie!!!
Straszna ta moja częstotliwość pojawiania się tutaj... Ale nijak nie dam rady częściej... Przynajmniej na razie :) Zresztą co ja tam będę Wam mówić, jak same na pewno cierpicie na "czasobrak" :) Dziękuję za komentarze i że wpadacie tutaj do mnie :)))) I jeszcze Wam powiem, że myślę intensywnie nad jakimś candy :) Jak wymyślę coś fajnego to na pewno się o tym dowiecie! :)
A dzisiaj będą prawie tylko fotki spacerowe - mieszkam w naprawdę pięknym miejscu, niedaleko lasy, pola... Więc ostatnio wybrałam się z maluszkiem na spacerek, w trochę chłodny, ale przyjemny dzionek :) Fajnie było... :)








A na koniec... :) Wczoraj dotarła do mnie paczuszka od Rudej S. z wygraną niespodzianką w candy :)))) Saro, naszyjnik i kolczyki są cudne!!! Dziękuję bardzo!!!!! :)))))

Komentarze

  1. Piękna okolica :D pozazdrościć, maluszek super maszeruje :)
    wygrana bardzo pokaźna i śliczna :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też cierpię na "czasobrak", a przy Maluszku to już standard ;-) Okolica piękna! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. okolica faktycznie piękna, aż troszkę zazdroszczę;)
    gratuluję pięknych prezentów.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna okolica mozna tam spacerowac bez konca

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słówka :) Zapraszam na spacer do siebie! :) Ale Wy też na pewno wkoło macie wiele pięknych miejsc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)