FOR YOU :) - CANDY :)

Witajcie!
Znowu mnie tu długo nie było... Może się to trochę zmieni, bo w końcu zaczęłam urlop! :D Część będzie spędzona w domu, a część chyba gdzieś w górach, ale to na razie w fazie planów... Jak się zrealizują, to na pewno się o tym dowiecie :)))
A dzisiaj wpadam z miłą (mam nadzieję :) niespodzianką dla Was :) Ostatnio fuksem stałam się posiadaczką dwóch egzemplarzy baaardzo roboczej wersji książki "rękodzielniczo-szyciowej" :))) W dodatku w języku norweskim czy szwedzkim... Dokładnie nie wiem, bo chyba nie będę jej tłumaczyć... ;))) Jak zauważyłyście, napisałam, że egzemplarze mam dwa, więc jednym chciałam się podzielić z Wami :) Uprzedzam lojalnie, że książkę trzeba przyciąć, zbindować (ja niestety nie mam możliwości) i stworzyć własną oprawkę :) bo oryginalnej nie posiadam... Mam nadzieję, że Was to nie zrazi i będzie ktoś chętny, bo wydanie jest naprawdę przyjemne dla oka :)))) Tak więc ogłaszam MINI CANDY, które będzie trwało do 30 września - losowanie zrobię 1 października :) Kto chętny, proszę o komentarz i wstawienie poniższego banerka u siebie :) osoby bez bloga, proszę o kontakt mailowy :) ZAPRASZAM :))))


tak książka mniej więcej wygląda w środku (i na brzegach :))))


dla jasności... :)


A z innej beczki... :) Dzisiaj spędziłam w miłym gronie i w miłym miejscu naprawdę fajne popołudnie i wieczór... :) Wam też takiego życzę!!! :)) papa!

 

Komentarze

  1. W takim razie będę pierwsza która się pokusi na Candy ;) ja jeszcze do szycia nie doszłam ale już powoli w tym kierunku zmierzam ;)
    No i życzę udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja stanę w ogonku ;-) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się nie zapisuję bo nie nie mam już szczęścia, ale serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością przygarnę taki skarb :) I zapraszam do siebie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuję, że nie umiem szyc :( poprzestaję na chęciach ;)
    życze powodzenia "szyciowym" dziewczynom!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się zapiszę:) po takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha!!!Trafiłaś w samo sedno:)))Ja początkująca "szwaczka"chętnie poproszę o tę książkę :)Banerek się pojawi na pewno :)Buźki wielgachne ;)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda uroczo - mój mail to karolinabrak6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisuję się do listy chętnych:)
    książeczka z pewnością mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książki robótkowe. Zawsze znajduje sie w nich wiele ciekawych, inspirujących pomysłów. Dołączam do kolejki.

    Pozdrawia, Piwi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wersja robocza czy nie, chętnie przygarnę :) Książek robótkowych nigdy dość ;] Staję więc w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez chętnie się ustawiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książeczka może być inspirująca. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zgłaszam ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)