...


Tak po prostu - MIŁEGO WIECZORKU!!! :)))



A urocze szafirki z ogrodu mojego Taty :)))

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet maluszek pozwolił się wyspać :)

      Usuń
  2. Szafirki to jedne z moich ulubionych wiosennych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zachwycają :) Dobrze że przypomniałam sobie, ze u Taty są :))

      Usuń
  3. Dzień dobry w środowy poranek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kwiatki! Udanej środy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego dnia! Szafirki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie szafirki na miły dzień :) Dobrego dnia Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na miły dzień również! :) Dziękuję Inuś i nawzajem!

      Usuń
  7. też chcę szafirki :-) daj jednego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz śmiało! Zerwałam tylko dwa, ale zawsze mogę iść po więcej ;))

      Usuń
  8. sliczne! uwielbiam szafirki, zawsze mi się wydaje, że powinny pachnieć lawendowo! Całuski!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mają coś w wyglądzie z lawendy :)) Takie bardziej wyraziste są :))

      Usuń
  9. uwielbiam szafirki, ale w tym roku jest ich jak na lekarstwo:( Czaję się co prawda na kępę w okolicznym wąwozie, ale stromo tam jak nie wiem co, a ja mam lęk wysokości, więc tylko podziwiam z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu...do wąwozu chyba bym się nie pchała... ;))) Może w jakimś sąsiedzkim ogródku kwitną, to będzie bezpieczniej zdobyć kilka :)))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z komórki - a nawet fajnie wyszły :))

      Usuń
  11. Mam teką samą mini konewkę :) ale białą, dostałam z nasionkami :) w tym roku będzie tam rzeżucha, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no widzisz, to będziesz miała użyteczną koneweczkę :)) Ja w sumie też po raz pierwszy ją użyłam jako wazonik :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)