Propozycja na wycieczkę :)

Witajcie poświątecznie!
Mnie udał się ten czas, a Wam?? :) U mnie spędzony rodzinnie (no przyznam, że objadania trochę było... ;) ale też rekreacyjnie - w lany poniedziałek :) Stąd właśnie ten post z propozycją dla Was na miłą, niespieszną weekendową (kto z pobliskich stron :) wycieczkę  do Pszczyny :) A kto z daleka będąc przejazdem może śmiało się zatrzymać na odpoczynek i zwiedzanie :) Do zobaczenia jest skansen (akurat wczoraj nie byliśmy) oczywiście park zamkowy, z licznymi uliczkami, gdzie można spacerować i rowerować, i przede wszystkim zamek (kiedyś go zwiedzałam i bardzo mi się podobało) z parku można wyjść na przyjemny ryneczek, gdzie można przysiąść (my nie byliśmy, bo już musieliśmy lecieć na kolejne rodzinne spotkanie świąteczne :) I jeszcze można wstąpić do zagrody żubrów i nie tylko :) Tak więc polecam! A poniżej trochę fotek z naszego wypadu :)













Lecę na spacer! Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wtorku!! :)))

Komentarze

  1. Raz do roku obowiązkowo zaliczaliśmy tam spacerek :) Teraz mamy trochę za daleko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, teraz troche daleko :) A wcześniej to gdzieś z tych okolic? :)

      Usuń
  2. Fajna wycieczka muszę znowu tam zawitać
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wczoraj przejeżdżałam przez Pszczynę :) Gdy wracałam z Bielska do Warszawy :) Święta jak zwykle tak szybko minęły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To gdyby nie daleka droga przed Tobą to też byś przystanęła :) A Bielsko też urokliwe jest :)

      Usuń
  4. Wspaniałe widoki! Niestety nie po drodze. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może kiedyś przy okazji :) To tak jak i mnie nie po drodze w Twoje okolice, a też na pewno niemało macie ciekawych i pięknych miejsc... :) Zresztą Polska ma piękne zakątki... :)

      Usuń
  5. Uwielbiam zamki bo mają w sobie jakąś magie i siłę przyciągania, tam ulatnia się wyobraźnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mają w sobie coś, a człowiek sobie uzmysłowia że dotyka histori...

      Usuń
  6. Piękne miejsce :) Dzięki za polecenie, może w drodze na Słowację uda nam się zahaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę! :) W drodze na Słowację jak najbardziej możecie wstąpić :)

      Usuń
  7. pięknie :D Kubuś uwielbia zamki :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie tam jest, byliśmy ... hmmmm chyba 10 lat temu, ale w pamięci zostało wspomnienie wspaniałe :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że dzięki moim zdjęciom trochę powspominałaś :))

      Usuń
  9. Aguś dziękuję ślicznie za kartkę i za cudowną wycieczkę na którą mnie zabrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję Inuś! :) Fajnie, że wycieczka się podobała :)

      Usuń
  10. Ale pięknie, super wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie tam jest! :)
    miłej środy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękniei fajnie się spaceruje :) W sumie masz nie aż tak daleko... :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Trzeba odwiedzać fajne miejsca w okolicy a pogoda sprzyja :)

      Usuń
  13. Zamek jak i jego otoczenie wspaniałe, dzięki za pokazanie nam pięknego skrawka Polski, my też mamy cuda.
    Pozdrawiam :)0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, naprawdę Polska ma mnóstwo pięknych miejsc,trzeba je odkrywać :))

      Usuń
  14. Wycieczka na pewno udana, słyszałam, że Pszczyna i okolice to bardzo ładne miejsce ale niestety ode mnie troszkę za daleko, nie mówię oczywiście nie bo nigdy nie wiadomo gdzie człowieka nogi zaniosą ( a raczej koła w samochodzie hi hi). Pozdrawiam i zapraszam do mnie Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie tam jest, jak i w wielu zakątkach Polski :) A w drodze na wakacje nieraz przejeżdża się przez rożne miejsca, wię jak mówisz może kiedyś... :)

      Usuń
  15. Wycieczka udana,piękne zdjęcia i fajny blog,będę odwiedzać.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia :)))) chętnie bym się odprężyła i udała na takka wycieczkę :)
    Pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Wekend majowy za pasem, więc na pewno gdzies ruszycie się odpreżyć :))

      Usuń
  17. Fajna wycieczka :):) liczę,że w maju pojedziemy z mężem i córą na podobną :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne miejsca!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ! Jaa ! Ja mam blisko a nigdy tam nie byłam. Dziękuje za relację z pewnością się tam rodzinką wybierzemy :) Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No blisko masz :)) My kiedyś te 15 km tam przejechaliśmy na rowerach :)) Polecam na rodzinną wycieczkę, synuś będzie też zachwycony :)

      Usuń
  20. Dziękuję, już wszystko wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, fantastyczna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznaję się , że nie byłam nigdy w Pszczynie, a południe kraju wciąż czeka na moje odkrycie, ale widać , że miejsce sprzyjające wycieczkom , szczególnie rodzinnym, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, południe bardzo jest gościnne dla rodzin, dla dzieci też się znajdzie wiele atrakcji :) Zresztą moim zdaniem w Polsce mamy wiele ciekawych miejsc :)

      Usuń
  23. Ładnie w tej Pszczynie, ale znad morza to trochę daleko mam, ale kto wie, może kiedyś tam zawitam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wpaść po drodze jeśli będziesz w tych okolicach :) Ja znów nad morze mam daleko, więc tamte miejsca jeszcze na mnie czekają :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)