W kolorach wiosny :)

Jak to u mnie bywa często, tak i dziś będzie kolorowo :) To znaczy u mnie było, bo teraz te kolorki - mam nadzieję - rozweselają domowe kąty właścicielek :) Wzór wałkuję już dłuuugo i często - jak pewnie wiecie ;) Nie nudzi mi się..znam go na pamięć...i jeszcze nieraz pewnie Wam go tutaj wrzucę ;))) A teraz przedstawiam wiosenne serweteczki :))





Z moimi brateczkami się ładnie skomponowały :)))

Przyznaję, że nie nadążam wrzucać na bloga wszystkich wytworów...bo dużo się dzierga...a w dodatku mój aparat ledwo zipie ;) Co u mnie na bieżąco możecie zobaczyć na IG - link na pasku bocznym - spodobało mi się "blogowanie" na IG i przyznaję jest to szybsze i łatwiejsze zwłaszcza jak ma się telefon pod ręką :) No i tyle z Was jest też tam! :D Kogo jeszcze nie znalazłam to proszę się ujawnić! :) ;) Ale mam taki plan, że jak w końcu stanę się posiadaczką dobrze działającego aparatu, to mam zamiar go wykorzystać i wstawiać tu mam nadzieję fajne zdjęcia i robótki :)))
A tymczasem trochę się zasiedziałam... więc pozdrawiam Was majowo i dziękuję za odwiedzinki i komentarze!!! Buziaki!!

Komentarze

  1. Serweteczki naprawdę kolorowe i urocze. Masz ogromny talent a spod twoich rąk powstają niezwykłe rzeczy...
    Chciałam odwiedzić twojego Insta, ale link nie działa...pozdrawiam ciepło
    Martita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie że się podobają:)) Miło mi czytać Twoje słowa:) A szydełkowania może nauczyć się każdy:)) Oj..to nie wiem dlaczego link nie działa, u mnie jest ok...ale jeszcze sprawdzę.

      Usuń
  2. Wzór jest bardzo fajny i cały czas z przyjemnością patrzę na ten egzemplarz który mam na ławie. Niby konto nA insta mam ale nie używam zbyt aktywnie, dlatego cieszy mnie każdy Twój przejaw aktywności na blogu :-) już czekam na kolejne pokazy. Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Twoja dobrze się spisuje :)) Możesz być spokojna, bo z bloga nie zamierzam rezygnować i choć nie często to na pewno będę wstawiać posty :)))

      Usuń
  3. Uwielbiam! I wzór i kolory! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Wzór dostępny dla wszyatkich, znalazłam go w sieci :)

      Usuń
  4. Świetne serwetki. Bardzo podobają mi się i kolory i wzór :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne jak zwykle :) idę Cię na IG szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne...takie wiosenno - letnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Takie kolory nastrajają pozytywnie :)

      Usuń
  7. Śliczne, wiosennie radosne serwetki. Piękne. Na IG się nie znam, ale może warto zacząć? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Też długo nie znałam IG, ale jak się okazało, że wiele koleżanek blogerek tam mogę częściej spotkać to wciagneło i mnie :) Więc moim zdaniem warto :))

      Usuń
  8. Aż miło popatrzeć na te kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory śliczne, wzór cudowny, pięknie się prezentują :) Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe serwetki :-) Cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście wiosennie u Ciebie :) Śliczne serwetki, od razu powiało klimatem majowym ! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, i oczywiście z niecierpliwością czekam na kolejne posty i zdjęcia - a tymczasem pędzę do Ciebie na IG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolory naprawdę dają powera :))) Zapraszam na bloga i na IG! :)

      Usuń
  12. Bardzo energetyzujące kolory:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie kolorów:) i wzór też bardzo bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :) pozostawione słowo :) i zapraszam znów :)